esmaspäev, aprill 16, 2007

Müüa kallistused

Just niimoodi hüüdis minu telefoni meeldetuletaja täna hommikul (enne kukke ja koitu kui mina õndsa und magasin). Kes müüb ja palju maksab? Ma ostaks hea meelega (kallistusest ma niisama lihtsalt ei keelduks juba), aga ma olen maksevõimetu... Või oli see peen vihje rahateenimis võimalusele...
Igatahes tuleb meelde jätta, et kui ma ka tulevikus prohvetlikke sõnumeid oma telefoni toksin (eeldusel, et see ikka olin mina), siis tuleks veidike selgemini end väljendada. Ma ei pruugi meeldetuletust lugedes olla enam nii terane kui selle kirjutades.

Aga tegelikult arvan ma, et kallistused peaks olema tasuta...

2 kommentaari:

  1. Järgmine kord kui kohtume, siis küsi, ma annan tasuta :)

    VastaKustuta
  2. ehh ehh, minu mäletamist mööda on see meeldetuletus seotud tudengipäevade ühe konkreetse sündmusega :D

    VastaKustuta