neljapäev, aprill 26, 2007

Kõik saab korda*

Ma olen nüüd juba oi kui kaua aega olnud tööinimene (las ma arvutan, kolm päeva vist). Minu ametinimetus on "Hea inimene". Minu tööülesanneteks on inimeste registreerimine "Kuidas elad, Matsalu?" rattaretkele. Tulge ostke mult pilet. Mul on igav. Pilet maksab küll hingehinda, aga retk on seda väärt. Raudpoltnaelkruvikindlalt. Panen siia illustreerimiseks pildi sellest, milline näeb välja minu töö. Entusiastlik rattaretkur tuleb, sikutab hiirest, mis ripub aknast välja ja on teist otsa pidi minu varba külge seotud. Selle peale ärkan mina üles (ainult plekkpurgikolinast vastu radikat minu puhul ei piisa). Jooksen teen teile ukse lahti ja juba ukse peal hakkan teilt kõikvõimalikku isiklikku informatsiooni välja pressima. Ja nagu sellest oleks veel vähe, teen ma tühjaks ka teie rahakoti. Aga see-eest võite te tulla rattaretkele ja naerda minu üle kui ma prügikasti kõrval seisan.
Ja nüüd kõik ratta selga!

*just selline südantsoojendavalt lohutav sildike on kleebitud ERL-i kontori ukse kohale.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar