esmaspäev, aprill 09, 2007

Lahe koomusk ja akadeemiline hetk kiirnuudlitega

Ime on sündinud!!! Ma olen päev otsa istunud arvuti taga ja tegelenud valdavalt akadeemiliste probleemidega. No näiteks see koomusk, mida ma hommikust saati lugenud olen (ja mitmendat päeva järjest), on äärmiselt akadeemiline ja pakub minusugustele ülikooli orjadele, ohtralt äratundmisrõõmu. Tunne, nagu sa iial ei lõpeta (ja see tunne polegi nii petlik, kui võiks tunduda), sinu eksistents on mõttetu ja ülikoolis oled vaid sellepärast, et päriselu vältida (jep, tõsi). Ja tegelikult polegi elu väljaspool ülikooli, see on puhas illusioon. Lõputud tunnid laboris ja arvuti taga (netis surfamine ja kaardimängud, et vältida töö kirjutamist). Hirmuäratavad kohtumised juhendajatega jne... Ja mis kõige olulisem muidugi - turbonuudlid. Koomusk on süüdi minu ebatervislikus toitumises - tekitas isu...
Aga innustatuna visioonist, et ehk ma kunagi, nt enne pensionile minekut, siiski lõpetan, olen ma täna olnud ka uskumatult produktiivne ning tegelikult ka asjalik olnud... Kes suudaks seda minust uskuda. Püüan end parandada ja tulevikus mitte enam nii käituda. Mõtlemine on kurjast ja ükskõik kui palju ma ka ei pingutaks, lõpptulemus on ikka selline:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar