teisipäev, aprill 03, 2007

Kui ma oleks mõrvar...

Iga mõrvar eelistab ühte kindlat mõrvavahendit. Kui vaadata Ameerika "õudus"-filme, siis on nendeks valdavalt mootorsaed, kirved ja muu säärane kraam. Ei saa muidugi ka unustada võimsaid ja paljulasulisi automaatrelvi. Aga on olemas ka salalikud noad, kägistuskõied, mürgid ja veel hullemad ja mõeldamatud vahendid.
Kui mina oleks mõrvar, siis minu eelistuseks oleks raudselt mürgitamine. Ma olen siin vaikselt enda peal harjutanud. Oma iskilik ahi annab selleks palju erinevaid võimalusi. Kusjuures ühte ja sama nippi ei kasuta ma kunagi mitu korda. Aga ma olen see-eest üle ootuste leidlik. Täna näiteks unustasin kütmise ajaks ahju peale oma õlivärvilahustipurgi. Egas midagi. Tegin jälle aknad pärani lahti ja jalutasin tunnikese ümber maja. Võite arvata palju nii kütmisest kasu on...
Vingumüürgitus hakkab muidugi ära tüütama. Järgmiseks hakkan katsetama toidumürgituse erinevaid mõjusid. Arvestades minu kokakunstlikkust, oleks see loogiline järg küll. Kõigepealt mürgitan ära kõik õunad (või noh, kuna mul õuna pole, siis kõik porgandid). Ja siis... kes teab, ehk jõuan kunagi ka arseenikuni...
pilt

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar