teisipäev, aprill 10, 2007

Kas keegi on näinud?

Oeh, jälle on hullumammutitõbi tabanud minu kodupoodi hypper-supper-Rimit. Tundub nagu olekski terve pood mammuteid täis, sest liikuma seal hästi ei mahu. Aga ma ostsin sealt endale odavat pirni kilode kaupa (ja sõin kõik kiiresti ära) ning šokolaadi ka. Piparmündi oma. Mmmm. Ainult sellega juhtus selline müsteeriline lugu. Nimelt olin mina just omale väikese tükikese šokolaadi murdnud (nii umbes pool tahvlit) kui meenus, et peaks kuurist puid tooma. Asetasin šokolaaditükikese oma katseandmete vihiku peale puhkama ja läksin puid tooma. Kui mina tagasi tulin ja soovisin võtta kosutavat preemiaampsu raske puukoorma vedamise eest, ei leidnud ma aga šokolaadi kusagilt. Isegi katseandmete vihik oli kadunud. Ja siiamaani pole ma kumbagi leidnud. No võiks ju eeldada, et ma hajameelsuses šokolaadi ikkagi ära sõin, aga nii hajameelne ma ka pole, et oma katseandmete vihiku oleks pintslisse pistnud...
Seega kui keegi on näinud eksinud šokolaadi käsikäes minu katseandmete rohelise vihikuga, siis palun tooge mulle tagasi, eks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar