neljapäev, september 14, 2006

Vorstivargast toanaaber!

Räägiks teile veel veidi oma toakaaslasest. Ma polnud temast tükk aega midagi kuulnud ja kartsin, et äkki on teine hoopis välja kolinud ilma mind ette hoiatamata. Aga seda on lihtne kontrollida. Võtsin ühe väikese küpsise ja panin selle diivani ja ahju vahele ootele. Teate küll neid näljaseid korterikaalasi, kes sinu külmkapi süüdimatult tühjaks söövad. No minu sõber on samasugune. Tõsi, terve päeva seisis küpsis nukralt, kuid järgmiseks õhtuks oli ta juba kadunud. Põrandki küpsikese alt puhtaks limpsitud. Jah, minu sõber ja seltsiline Vincent von Vorstivaras pole kuhugi läinud!
Te nüüd imestate, et miks ma talle sellise veidra nime panin, et ta pole ju kunagi ühtegi vorsti varastanud. A ma arvan, et see on tingitud võimaluse puudumisest, mul lihtsalt pole vorsti, aga ta raudselt varastaks viilu või paar, kui oleks mida varastada.
A nüüd lippan poodi ja ostan oma sõbrale veel küpsikut!
(nupsik hiirepilt pärit siit: TemperanceLupin)

8 kommentaari:

  1. Nii et Antonio praakisid siis ka välja... Aga noh, Vincent on ju vana hea hiire nimi.

    VastaKustuta
  2. Torkas täna ommikul pähe :D

    (teine variant oli Wonnegut von Vorstimeister)

    VastaKustuta
  3. Ehhee, täna ommikul oli küpsis jälle kadunud. Läheb teine äkki niimoodi paksuks, peaks talle hakkama oopis salatit ja porgandit panema...

    VastaKustuta
  4. loogiliselt võttes peaks toanaabri "pidamine" aitama elamiskulusid vähendada... sinu puhul tundub, et need pigem just suurenevad:)


    PS: suhtud sa kõikidesse toanaabritesse nii soosivalt?! ehk peaks ka sinu juurde kolima:)

    VastaKustuta
  5. triin, ära seda küll soovi... Söödab veel sinu ka paksuks.

    VastaKustuta
  6. Kui avaneb võimalus vorsti süüa, siis peaks olema see viilutatud kujul ja juhul kui see viilutatud kujul siiski ei esine kas siis võtab terve kamaka... eee... seda muidugi juhul kui võimalus avaneb.

    VastaKustuta
  7. A mõtle parem välja strateegia, kuidas kindlustada, et ta õigel pool seda augukest, mis ta urgu viib, paksuks läheks...

    VastaKustuta
  8. Kuidas ma oma toanaabritesse suhtun, seda võite Jaanika käest küsida. Vaadake ometi kui paksuks mul õnnestus ta sööta selle aastkesega, mil me tuba jagasime!

    Mis puutub õigel pool urgu paksuks minemist. Siis vahet pole, lõppkokkuvõttes lõppeb kõik ikka nii nagu õnnetul karupoeg Puhhil!

    Wincenti (jep, talle meeldib vanaaegne kirjapilt rohkem (snoob) ja seega on ta nimi ikkagi Wincent von Worstivaras) vorstilist käitumist ma veel ei tea. Mul pole endiselt vorsti, aga kui ma muretsen endale, siis annan teilegi teada.

    VastaKustuta