kolmapäev, september 13, 2006

Ja me pappi ei saagi ja me pappi ei saagi

Ja me pappi ei saagi ja me pappi ei saagi.
Me pappi ei saagi, pole mõtet kartagi.
Ja me pappi ei saagi, a kas on vajagi?

Jah on küll! Saate aru, et minu urkast saaks kunagi armas uberik, on siia seinale hädasti vaja ühte maali. Mul on isegi kavand välja mõeldud ja puha. Värvid ka olemas. Ainus mis puudub on lõuend. Kuna minu rahakott põgeneb pärislõuendite hindu kuuldes voodijala taha peitu, siis olen siiani kasutanud sellist head tugevat kartongi. A kunstipood, kust ma seda senini otsinud olen väidab, et pappi ei ole ega tule ega ilmselt saa kunagi ka olema.
Mis ma nüüd siis teen?
Kellelgi pole pappi üle?
Niu niu niu...
:(

4 kommentaari:

  1. on igatsugu supermarketitel (kastide näol) marketi tagatrepil, iseasi kui kvaliteetne, aga mõned nt veinikastid on päris heast materjalist ka

    VastaKustuta
  2. pappkastipapp kahjuks ei sobi ja tegelikult on mul vaja veidike suuremat paptiükki (sest mul on suur ja kole sein, kus väike papitükikene mindagi päästa ei suudaks....

    VastaKustuta
  3. väikestest papitükikestest imekaunis mosaiik? :)

    VastaKustuta
  4. ja me keppi ei saagi ja me keppi ei saagi
    me keppi ei saagi, a kas on vajagi?
    tsölibaat!

    VastaKustuta