esmaspäev, september 25, 2006

Mul on huvitavad naabrid!

Mul on huvitavad naabrid.
Kahtlemata.
Kõiki ma kahjuks veel ei tunne, aga ma arvan, et see on vaid aja küsimus, et ka nende veidrused välja uurida.
Kõige märkimisväärsem on muidugi minu kõige otsesem naaber - see ehitaja. No see, kes mulle aknad ette pani ja kardinapuu üles riputas (ja see, et puu on viltu on omaniku süü minu meelest).
Üleeile, kui oli suur pidu ja pillerkaar said minu sõbradki teda näha (või kuulda, sest ega me neid uksest sisse ei lase, neid naabreid, hakkavad end liiga koduselt tundma muidu). No koputas teine uksele, et tere naabrinaine. Ta nimelt tõi mulle ühe plaadi kuulata. Ise polevat ta seda veel kuulanud, alles oli ostnud, aga ilgelt hea pidi olema. Lubas mul selle kohe mängima panna. Ütles, et ma võin selle kohe valjusti mängima panna, siis kuuleb ta ka seda läbi seina. Andis mulle plaadi ja ütles, et aga ta tahab seda tagasi saada! Enne ära minekut lisas veel no et ikka väga hea plaat on!
Tema on nendest uksele koputajatest kõige veidramate põhjendustega. No ükskord tuli vastu ööd ja küsis, et ega ma ei tea, kui palju elektrikaabli meeter maksta võiks...
Minu naabrimehel on siin majas ka sõber Uuno 15.-ndast (või Uugo või Hugo või midagi sellist). Tema on see, tänu kellele on mul uus lukk (5 varuvõtmega). Sõber Uunoga peavad nad aegajalt pidusid. Kuulavad valjult muusikat ja võtavad viinuškat. Mind see lärm eriti ei häiri - vähemalt ei laula nad varajase ommikutunnini karaoket nagu vaksali punkri parimatel öödel. Aga see häiris oopis minu teist märkimisväärselt huvitavat naabrit Kalevit (no see noormees 16.-ndast).
Ühel ilusal hilisõhtul, mil mina olin just voodisse roninud, kuulsin uksel koputust. Kell oli 11 läbi. Mõtlesin, et no mida kuradit. Läksin tigeda unise näoga uksele ja vastu vaatas mulle herr Kuueteistkümnenda sõbralik nägu. Kes vabandas ja ütles, et ta tuli mulle ütlema, et ta läheb minu naabrite juurde ja palub neil muusika vaiksemaks keerata, kuna mina ei saa nii moodi äkki magada. Ja läkski. Näete. Nad siin hoolitsevad minu eest.
Ülejäänud naabritest tean vähe. Noormees 1.-sest sõidab jalgrattaga ja võttis endale sügise alguses kutsika, aga kuna omanik ei lubanud seda pidada, siis ilmselt on ta sellest lahti saanud. Kutsu oli armas.
5. elavad minu arust üks noormees ja neiu, näen neid harva.
6. elab üks mutike
siis kusagil elab veel mingi müstiline rahvas, kes oma kassi nööri otsas akna kaudu jalutavad.
Minu üleval on kaks neiut. Ilmselt peavad nemad ka kodulooma - elevanti näiteks...
11.-ndas elasid need, kes mulle neti panid ja siis hirmuga minema kolisid. Kes nüüd, ei tea, mingi neiu vist...
ja ülejäänud korterid? Ei tea veel. Peaks koogi küpsetama ja hakkama käima ukse tagant ukse taha, et tere, mina olen see plika 4.-ndast, saame tuttavaks, hakkame sõpradeks!
A mul pole ahju. Ei saa kooki küpsetada

1 kommentaar:

  1. aga valmista taigen ja käi ukselt uksele, et Sa pakud kooki, kui nemad ahju laenavad!? :)

    VastaKustuta