esmaspäev, september 11, 2006

Palun tule minu sünnipäevale!

Jah, nagu aru saate hakkab Pilleke jälle vanemaks saama ja sellega seoses toimuvad järgmisel laupäeval Jõe tänaval suured pidustused, kuhu olete oodatud kõik mu kallid sõbrad, tuttavad ja muidu toredad inimesed (sissepääs kutsete alusel või piisavalt suures vääringus kingituse ettenäitamisel!).
Seoses mitmete tähtpäevade kokkulangemisega leiavat aset järgmised sündmused:
  • Minu 60.-nda juubeli suurejooneline tähistamine (oi kudias aeg lendab...)
  • Jõe tänava ametliku peopaiga avapidustused ning lindi pidulik läbilõikamine (soola pole vaja, aitähh, aga leivast ei ütle ma küll ära)
  • Minu B-kategooria sõiduki juhtimiskõlbulikuks tunnistamise tähistamine (mis see lubade viimane number nüüd oligi...)
  • minu Surematu Romaani esmaesitlus (kohal kuulsaimad kirjanduskriitikud)
  • Veel mõni suursündmus, mis mul kahe silma vahele jäi?

Nüüd vangutate te muidugi muremõtteis pead ning ohkate, et mida küll Pillekesele kinkida, tal on ju kõik olemas.
Ärge muretsege, ka siin on mul teile lahendus välja pakkuda, lausa nimekiri, kust valida.
Siin on nimekiri "Kümme asja, mida Pillele sünnipäevaks kinkida."
  1. Ahjuroobike - Äärmiselt vajalik. Kunagi pean ma seda ahju ju kütma hakkama. Ja Margus, kui soovi on, siis saab sinna peale ka graveerida midagi! (Vihjeks. Espakis on müüa täitsa normaalse hinnaga korralikke ahjuroope)
  2. Pannike - Et mul oleks millegi peal endale kartulit praadida (muidu ähvardab oht muutuda vanaema ettekuulutuse järgi nii kõhnaks, et nägu nagu kitsejälg ja seda ei taha me ju ometi)
  3. Vannike - Koos sooja vee ja seebiga.
  4. Kannuke - No et saaks vett keeta millegagi, kui vannikesega ei kaasne sooja vett (a minu vanaema broneeris juba selle varjandi ära, nii et kannukest enam pole)
  5. Kirstuke, kastike, karbike, korvike või mõni muu panipaigake - kuna ma ei taha endale mööblit muretseda, siis oleks jah vaja mingit kohta kus oma asju hoida (selliseid kastikesi kirstukesi ja neid muidkesi leidub igal pool. Eriti meeldivad mulle igatsugu punutud ja puidust muidkesed, aga need on kallid, nii et papist kõlab ka päris easte juba)
  6. Sussike või parem juba kaks - soojasid, et oleks kus oma väikesi külmast siniseid varbakesi soojendada (no juhul kui mul ei õnnestu ahjukütmist ikkagi ära õppida)
  7. hehh, veider. Ükskõik mis nimekirja ma koostan, siis seitsmenda juures tuleb alati mingi tagasilöök. Ideed saavad otsa. Aga kuulge, ma olen teile ajaloo jooksul lugenud ette ju hirmus palju asju, mida ma saada tahaks, tuletage nüüd meelde.
  8. Mälupulgake - no lihtsalt ei mäleta enam, mida mul vaja läks - A selle lubas emme kinkida, kui ta enda mälu alt ei vea, tal oleks ka mälupulgakest vaja!
  9. Albumike - et mul oleks kuhugi panna pilte sellest suurejoonelisest peost, mis hakkab aset leidma (Selle kingituse variandi broneeriks ma oma vennaraasule, kes juba teab millised albumid mulle meeldivad)
  10. Üllatuseke - no et oleks põnevam (ja et te teaksite, siis ma arrrrmastan üllatusi üle kõige).

P.S Kui keegi peaks mingil veidral põhjusel tahtma lillekest või nii tuua, siis arvestage sellega, et vaasi mul nende jaoks küll pole. A lillede asemel võite alati tuua mõne kasehalu, nende jaoks on mul küll koht olemas!

2 kommentaari:

  1. Mälupulgast on kodus tõesti juttu olnud ja selle sa saad. Kas on ses osas ka mingeid erisoove(mälu maht, suurus, värvus jne.)? Ehk saame siis neid ostmisel arvesse võtta.

    VastaKustuta
  2. Mida suurem mälumaht seda parem loomulikult!!!
    suurus polevat oluline nagu räägitakse!
    Aga ilus võiks ta küll olla!

    VastaKustuta