laupäev, september 02, 2006

Allüürnikud ja üllüürnikud

Jep. Mul on nüüd allüürnik. All selle pärast, et ta elab põranda all ja ma loodan, et ta maksab ikka üüri ka natuke. Ma isiklikult pole teda veel kohanud. Aga kuulnud olen juba küll. Ta on varakult hakanud talvele mõtlema ja juba kahel hommikul on kosta kuidas ta ahju ääres ühte minu kilekotti vooderduseks rebestab - no sellist kõige krõbisevamat kilekotti. Käisin vaatamas ka aga ta on natuke häbelik. A küll me kohtume ja ehk saan siis tema nime ka teada. Loodan, et meist saavad head sõbrad ja et ta pakub mulle seltsi külmadel pimedatel ja üksikutel talveõhtutel.

Aga Te mõtlete nüüd kindlasti et allüürnikuna hiirt pidada pole just ehk kõige meeldivam. Eksite. See on täitsa tore võrreldes näiteks sellega kui üleval korrusel on elevantide diskosaal. Ja ärge mitte üritugegi üllatuda, kui ma teile ütlen, et just nii siin on. Mida muud need aknaid klirisema panevad mütsud valju muusika taustal eile öösel tähendada said!

3 kommentaari:

  1. Kuidas saad sa oma kilekoti lõhkumises süüdistada väikest hiirt???
    sa pole teda ju veel näinudki, et teada, kes see salapärane allüürnik on???

    VastaKustuta
  2. Nojah, tegelikult võib see ju olla ka talveuneks koobast vooderdav karu.

    VastaKustuta
  3. Sa ju ise nägid ka laupäeval, et karud valmistuvad juba talveuneks.

    VastaKustuta