teisipäev, jaanuar 10, 2006

Utoopilised viispäevaku plaanid

Ütlused, et alates homsest/esmaspäevast/uuest aastast hakkan asjalikuks ei kanna kunagi vilja, seega ütlen mina:
HAKKAN EILSEST ASJALIKUKS (kui selline revolutsiooniline lähenemine ka tulemusi ei anna, siis ei tee seda miski (äärmisel juhul see, kui sa mitte ei ütle, vaid hakkadki asjalikuks)).
Igatahes minu ekstreemne asjalikkus seisneb järgmistes punktides:
  • Magan konspekt padja all (vana rahvas rääkivat, et paremat õppimise meetodit polegi)
  • Panen ommikul äratuskella 9-st helisema (see annab lootust, et ma kümnest üles tõusen ja tervet päeva maha ei maga)
  • Esimese asjana ei pane arvutit tööle, vaid võtan padja alt (kortsus) konspekti välja
  • MSN-is panen end busy-ks (siis vähemalt teised arvavad, et ma olen asjalik ja kui mul õnnestub teised ära petta, mis kunst see endapetminegi siis enam on)
  • Ei nuhi liiga palju teiste eludes (st ei loe iga poole tunni tagant kõiki maailma blogisid läbi)
  • Käin raamatukogus (toon endale uue juturaamatu - juba fakt, et ma raamatukokku lähen jätab minust asjaliku mulje, iseasi, kas see õppimist soodustab)
  • õpin?
  • puhkan ja lõõgastun korralikult (siis on õppimine palju lihtsam - teoorias)
  • ei raiska oma aega blogi kirjutamisele (ai, sellega ma vist hakkama ei saa, andke andeks)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar