neljapäev, jaanuar 26, 2006

Post-post-post, traat-traat-traat... Elekter!

P.S Mind on juba päevi (et mitte öelda aastaid) vaevanud küsimus: Miks mu varbad nii külmad on? Täna võtsin siis kätte ning kontrollisin järgi. Võtsin sokid jalast ja minu kahtlused leidsid kinnitust - ka minu varvaste vahel olid jääkuubikud!

P.P.S Täna leidsin oma postkasti tühjendades minule suunatud kirja, mis algas sõnadega: hei valguse hoidja!
Tehke sellest omad põhjalikud ja kaugeleulatuvad järeldused!*

P.P.P.S Sattusin kogemata kinno Casanovat vaatama. Seal oli üks lause, mille järgi peaks minu puhul olema tegu tõelise naisega...**

P.P.P.P.S Nagu näha, pole mul midagi teile öelda, mis vääriks postitust, on ainult post scriptumid

P.P.P.P.P.S Perhaps the most common postscript found in love letters is "P.S. I love you!"***

* Kusjuures, minul endal võttis tükk aega enne kui ma taipasin, kust selline nimi ja kes mulle nii kirjutab. Oi juhtmeid-juhtmekesi küll.
** uskuge või mitte
*** wikipedia andmetel

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar