pühapäev, jaanuar 22, 2006

Kaugushüpped aegruuumis

Kui mul oleks ajamasin, mis ma siis teeks.

variant A - ajahüppaks teisipäeva õhtusse.
Ja leiaks eest masendunud Pille, kes püüab oma häbi ja ebaõnnestumist alkoholi uputada.
variant B - ajahüppaks neljapäeva õhtusse
Ja leiaks eest veel masendunuma ja vihase pille, kes ülla ülla üritab taas uputada neid samasid tegelasi (kes suure treeningu tõttu on ammu ilma juba mitte aint ujuma vaid ka vee (loe: veini) all hingama õppinud.)
variant C - ajahüppaks mõne teise päeva õhtusse.
Ja leiaks eest harjumuspärase pildi, kuna lõpuks saab see ju harjumuseks (siit moraal, meie nooruse tervise huvides ei tohi kõiki vastikuid ettekandeid, eksameid ja muud jama koondada ühte nädalasse).

Aga tegelikult vahetaks hea meelega nädalaks ajaks keelegagi elud ära. Pakkumisi? Või lihtsalt keeraks täna õhtul magama ja ärkaks üles reede õhtul avastades, et mingil imelikul moel on kõik kuidagi laabunud.
(a kui nüüd päris aus olla, siis ma ikkagi neid variante ei poolda, sest hoolimata sellest, et lähitulevik tundub olevat must kui muti auk, on minu optimistlikus hinges siiski väike lootusetuluke põlemas. Ehk mahub selle nädala koleduste vahele ka midagi ilusat. Kasvõi natu-natuke. Ja sellest ilusast ei tahaks ma ilma jääda.)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar