reede, jaanuar 20, 2006

Kauakadunud kaksikõde

Roman satis mulle veel ühe kauakadunud kuid taasleitud sugulase pildi. Ma arvan, et ta võib olla minu hea kaksikõde, igatahes sarnasus on hämmastav, kas te ei leia?

Aga ma olen natuke kade oma hea kaksikõe peale. Kui minul oleks selline vann... Mina muidugi kasutaks seda väheke ratsionalsemalt. laseks sinna nt kuuma vee sisse, paneks nalja pärast igatsugu vahtu ja värki ka ja mõnuleks. Mmmmm... Soe ja mõnus.
Üldse on mul viimasel ajal miskid hügieeniteemalised mõtted. Alles eile unistasin kuumast saunast (väikese jääauguga, kuhu sisse hüptata), täna näen vaimusilmas vanni, ja homme? Homme ilmselt hakkan seepi sööma.

(nagu aru saate on see postitus taas valdkonnast: ästi olulised ja targad mõtted, või lihtsalt toredad, või jah...)

2 kommentaari:

  1. Oi Pille, ma esimese hooga vaatasingi, et sina vannis:)

    triins.

    VastaKustuta
  2. ihh.. te kaks olete omavahel rohkem sarnased kui mina oma õeksega. ;)

    VastaKustuta