esmaspäev, jaanuar 09, 2006

Kuulsushullustus ja inimkatsed

Mul on äriidee!
Hakkan kuulsaks kunstnikuks. Kuidas? See on imelihtne!
Kõigepealt tuleb joonistada paar pilti, mille väärtust keegi hinnata ei oska (sest nad on oma ajast lihtsalt ees), veidikene vireleda vaesuses ja võlgades ja siis piisavalt kiiresti ära surra (kuulsaks saadakse ju peale surma).
Ja oledki kuulus kunstnik valma!

Mul on paar pilti valmis (ja see, et neid ei hinnata, ei tule mitte sellest, et tegelikult on nad saast vaid hoopis sellest, et nad on oma ajast ees...irw), pangakontol on äärmiselt väike kogus raha (nii et virelemine võiks vabalt alata) ja ega mul muud üle jäägi kui surma oodata (mis saabub peatselt kas värvimürgituse või kopsupõletiku tõttu).

Nii et ma olen juba ühe jalaga kuulus :D Ma olen alati hirmsal moel kuulsaks saada tahtnud, mõtle, ma võiks (küll surnuna, aga siiski) pääseda kroonikasse nt :D oo seda õnne ja rõõmu!

P.S Tegin öösel katse (sest lisaks kuulsale kunstnikule peitub minus ka noor teadushuviline). Minu magamiskotile on peale kirjutatud, et selle comfort zone on -5 kuni -15 kraadi. Mina ei tea, kas see magamiskott on mammutitele mõeldud? Mina ei suuda kuidagi uskuda, et võiks olla eriti mugav selles imeõhukeses kotis -15 kraadi juures. No tegin siis katse. Jätsin ööseks akna irvakile (taas tuulutuse eesmärgil), pugesin magamiskotti ja oh seda imet, põõnasin hommikuni (tõsi, kuigig temperatuur minu toas langes märgatavalt jäi see siiski pluss kraadidesse). Kuigi minu arust ei olnud see küll teab mis suurem asi komfort. Magamiskott on liiga kitsas. Võibolla -5 kuni -15 kraadi juures ta mingil tavainimesele mittemõistetavatel füüsikaliselt põhjustel avarduks... krt seda teab...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar