esmaspäev, märts 06, 2006

Peast soe

Kui ma veel noor olin (ilmselt olen ma vist praeguseks juba hirmus vana, miks muidu oleks see juba kolmas postitus, mis sarnaselt agab), siis olin ma tubli ja terve laps. Karastunud nagu pioneer, ütleks ma. Nüüd, vanaduse saabudes on minuga midagi imelikku toimuma hakanud. Juba II kursusel avastasin, et minu kehatemperatuur on pidevalt 37,1. Otsustasin, et see ongi minu keha normaaltemperatuur. Nüüdseks on minu normaalne keha temp. tõusnud juba 37,3-ni. Kui antud tendents jätkub, võib mind varsti kamina asemel nurka hõõguma panna (soovitatavalt mõne tulekustuti lähedusee, kuna minu läheduses kipuvad asjad süttima).
Samas on minu käed külmad kui jääkuningannal ning varvastest ma parem ei räägigi. Jalgu on raske pesta, paned varbad vette ja vesi, mitte ainult ei jahtu ära, vaid lausa jäätub... Selline temperatuuride kõikuvus ühe keha piires, on esmapilgul lausa imelik... A see on täiesti seletatav. Ilmselt on minu keha küttemehhanismiks süda (ma olen tuntud oma sooja südame poolest). Kuna sõrmed ja varbad on nii kaugel südamest, kui võimalik, siis minu viletsa soojusjuhtivuse tõttu ei jõua nendeni piisavalt soojust (Samas nt pea on südamele palju lähedam ja see seletab pealkirja hästi).

3 kommentaari:

  1. aga vaata asja ikka positiivselt... kuna Sina oled kuum siis muutuvad ka (eelkõige) meesterahvad Sinu läheduses kuumadeks tükkideks ;)

    NjaH köhib näilikult mulda natuke selle "hirmus vana" jutu peale

    VastaKustuta
  2. nojah, soojusülekanne (füüsikalisest vaatevinklist, meditsiinilisest seisukohast võttes oleks see ilmselt viiruste, nakuste ja muu säärase levitamine).

    VastaKustuta
  3. ee kallis maailmaparandaja, kui sa levitad edasi viirusi, siis on see ka arvatavasti krimika korras karistatav.
    hoiatus, jälgi seljatagust!!!
    ees on nagunii tume roosa maa:)
    lumekas

    VastaKustuta