kolmapäev, märts 22, 2006

Kiusatuslik päev

Kõik te teate seda huvitavat tunnet kui käsi või jalg ära sureb. Aga kas te teate, mis tunne on siis kui sul kõrv ära sureb? Mina ka enne tänaset ei taeadnud, aga vot täna avanes mul ootamatu võimalus see välja uurida ja mina, teadusjanune nagu ma olen, ei suutnud kiusatusele vastu panna.

A praegu on mul hoopis teistsugune kiusatus. Selle nimi on sidrun. Loomulikult meeldiks mulle palju rohkem, kui minu kiusatuse nimi oleks krõpsik või šokolaad. Logistilistel põhjustel pole mul siin kumbagi neist. Sidrun aga on. Lisaks sellele on mul veel kaks seltsilist - Nälg (mistõttu muutub iga vähegi söödav asi kiusatuseks) ja Laiskus (mis sunnib võtma kaalumisele isegi sidruni söömise, kuna kööki leiba tooma minna on ju liigne pingutus).

Muide, kas te teadsite, et sidrunit on palju lihtsam koorida kui apelsini?


Hmm, avastasin just, et mul on lisaks sidrunile siin ka soola. Nüüd on küll aint tequila puudu...

Oh, sidrunikiusatus sai just lahendatud (kujutage ette siin haput nägu tegevat Pillet) nüüd on kiusatus voodisse heita ja veidike lugeda enne und, aga näe, kõigepealt tuleb omseks venekeele kontaks õppida...oi milline kiusatus on omme sinna mitte minna....

kius kius kius

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar