laupäev, märts 11, 2006

Tindiplekiga sissekanne

Ma lähen su juurest ära
Väljas on talv
Ja taevas on tähti täis
Ja puud ja puud ja puud ja puud on raagus

Ma lähen su juurest ära
Nüüd mõni aeg
Sa mind ei näe
Ja tulen ja tulen ja tulen ja tulen varsti tagasi....


St lähen jälle internetiauku.
ja kui ma enne oma 60. sünnipäeva tagasi pole, siis võite mind raadio teel taga otsima hakata.
(Muide, see must Saareamaa kujuline laik pole tindliplekk vaid hoopis internetiauk. See, et see on Saaremaa kujuline on puhas kokkusattumus)

1 kommentaar:

  1. nooh, eksole hea, et Sa Muhumaa ära kustutasid selle kaardi pealt.. nimelt seal on kohati Internet täitsa olemas.. nüüd siis ka Jaanimäel.. ei mina täpselt aru saa, et miks seda nii väga vaja oli, aga eks ma olen rumal ju kah.. ei saa laste vajadustest aru :oD

    VastaKustuta