esmaspäev, jaanuar 15, 2007

Põhjendamatu optimism!

Aga minul oli täna selle õppeaasta esimene ja viimane eksam. Selle tegemine võttis aega lausa 10 minutit! Ja võib juhtuda, et mul ei tulegi enam eksameid teha. Kunagi! Kuidas kõlab? Nüüd on mul kõik ained tehtud. Jäänud on veel üks seminar. Ja noh sellised pisiasjad nagu artikkel ja 40 AP-ne magistritöö valmis kirjutada. Noh 1 AP on 40 h tööd. 40 AP-d seega 1600h. Päevas on 24h. 1600/24=66,7. No veidi üle kahe kuu läheb siis. Nüüd tulete vaidlema, et Pilleke tahab ju süüa ja magada ka. Ei ole tal vaja nii palju laiselda ütlen ma. Magagu pärast kui kraad käes. Ja ammu oli ju plaanis natuke kaalust alla võtta. Lihtsaim moodus söömine maha jätta.

Aga teate mis see tähendab! Minu arvutuste alusel võin väita, et mul on nüüd ju kaks kuud vaba aega :D


Ainult järgmisel esmaspäeval on Atesteerimine. Miks suure tähega? Sest ma kardan, et nad ei taha mind ära atesteerida, kuna mul neile midagi peale selle arvutuse ette näidata pole.
P.S Kas märkate sarnasust?

1 kommentaar:

  1. kle, on su kæsi juba nats parem?
    mul ønnestus ka selle anonååmse meditsiini alase nøustajaga kokku saada ja køigi suureks ållatuseks soovitas ta sul arsti juurde minna:) kui ikka paremaks ei læhe.
    Ja ravireziimist kinni pidamisest ma ei ræægigi-msng seisis mingi imelik søna-joonistan. Mhm...Sealt puudus vast, et vasaku kæega:)

    VastaKustuta