laupäev, veebruar 25, 2006

Improvisatsioon aastapäeva teemadel

Ma pean hakkama märkmikku kaasas kandma. Eile nimelt oli mul koguni kolm imehead mõttetera (kõik oma peaga välja mõeldud või vähemalt oleks võinud ma teha sellise näo, nagu oleks ma palju mõelnud - teate küll, see on selline kurnatud nägu, sest mõtlemine on ikkagi raske ja valuline protsess, millest enamus inimesi (mina eesotsas) üritavad kõrvale hiilida). Aga mis te arvate, mitu blogitavat mõtet mul täna meeles on? Õige vastus -> null plus/miinus null.

A no eks ma pean siis improviseerima.

Kõigepealt hommik algas pühalikpidulikus meeleolus - uskuge või mitte, aga ma nägin sini-must-valgeid unenägusid. Vaikselt hümni ümisedes sai end pidupäeva puhul puhtaks küüritud (ma ei tea küll kuhu oma silmi häbi pärast peita, kuid millegi pärast ümisesin ma Leedu hümni).

Õhtul aga kogunesime kõrgelt arenenud kriitikameelse Triinu juurde, et kommenteerida meie oma väikest moešõud. Tort(võileiva) ning 3 sorti šampust (ma polnudki varem lastešampust joonud) tekitasid mõnusalt piduliku meeleolu. Avakontsert oli tore. Need põdrad lihtsalt võlusid mu südame ja usinamad vaatajad tundsid ühes jäneses Mani ära... huvitav, mille järgi nad küll aru said? Kõrvade äkki).
Pingviinide paraad iseenesest oli täitsa tore. Arutlesime seal ka erinevaid võimalusi, et kuidas sinna pääseda ja kelle peaks kaasa võtma. üks on kindel mis kindel, juba järgmisel või vähemalt ülejärgmistel käesurumismaratonil olen ma kohal nagu kolm kopikat (see kas ma seisan punase vaibakese peal või kõigest kõnnin sealt mööda, on veel lahtine).

Hiljem vaatasime pingviinideparaadist tekkinud hoo najal veel jäähokitki. Minu varasem kokkupuude hokiga seisnes hokikiivrite joonistamises. Aga õnneks oli meil hokiteadlane Jaanika, kes seletas meile reeglid ära. Ja kuna teie mu kallid lugejad võite olla sama ignorantsed antud teemal kui mina, siis jagan lahkelt teiaga oma uusi hokialaseid teadmisi. Niisiis jäähokis on 3 põhireeglit:
Reegel nr 1. Vastasmängijast üle sõitmine, tema piirdeaia ja enda vahele rammimine, hokikepiga virutamine ja muud vägivaldsed toimingud on keelatud väljaarvatud juhul kui seda kõike teeb soomlane
Reegel nr 2. Mida suurem inimkehadest hunnik jääle tekitatakse, seda parem. Litri asukoht pole oluline.
Reegel nr 3. Kuna mängu jaoks pole veel oma reegleid välja mõeldud, siis võib kohendada antud mängule ükskõik mis teise mängu reeglid (mina üritasin jälgida mängu jalgpalli reeglite järgi (sest neid ma tean), aga see oli keeruline tiba, ilmselt mängiti siiski male reeglite järgi - valge alustas ja võitis)

3 kommentaari:

  1. Mina vaatasin täna pronksikohtumist e siis Venemaa-Tšehhi matši, mille võitis Tšehhi 3:0. Minule jäi silma see, et venelased läksid sinna vist rohkem kaklema kui hokit mängima, kogu aeg kandis keegi karistust ja üks saadeti päris minema. Ma olen alati arvanud, et see on julm mäng. Enne seda mängu näidati lõiku Soome - Venemaa mängust, kust paistis üks tõelise Colgate-naeratusega soomlane...

    VastaKustuta
  2. See, kel 3 ülemist ammast puudu? See on Jaanika suur lemmik :D

    VastaKustuta
  3. Nojah....maitse üle ei vaielda...

    VastaKustuta