reede, veebruar 24, 2006

Appi, mind on mürgitatud!

Keegi puistas mu hommikufuni sisse uneliiva. See seletaks minu fenomenaalset unisust. Silmad lihtsalt kuidagi ei taha lahti seista ja lõuga on juba haigutamisest kramp löönud. No tõesti. Okasroosike oli minu kõrval väga erk ja ärgas. Ilmselt aga pingutas see keegi selle uneliivaga üle. Uneliiv oli viidud funis küllastus-kontsentratsioonini (seda näitas toa temperatuuri muutumise tagajärjel välja kristalliseeruma hakanud uneliiv). Sellises koguses uneliiva on aga letaalne. Seda teab ju iga vähegi keemiaga kokkupuutunud isik (keemia alla läheb ka kodukeemia - nt nõudepsesuvahend, või kasvõi seepki) ja seetõttu kardan, et üledoosi tekitamine polnud mitte hooletusest tingitud õnnetus vaid hoolikalt planeeritud vandenõu*.
Kui ma paari päeva jooksul vastumürgi näol kiiret abi ei saa, siis ilmselt ma kevadet enam ei näe (kui siis unes).
Ainus tuntud vastumürk uneliiva üledoosile on printsi suudlus (nii et kiirustage seltsimehed printsid**!). Elu päästmise eest tasutakse heldelt (saate herr presidendilt medali ja puha ning lisaks veel kuningriigi ja pool Pillet, või siis terve pille ja pool kuningriiki, või kolmveerand pillet ja kolmveerand kuningriiki, või....no ütleme, et vaevatasu kokkuleppel.

* Ainult kes selle taga on, selles on küsimus? Kellel on ligipääs nii uneliivale kui minu funile? Kellele tooks minu kõrvaldamine kõige enam kasu (peaks testamendist kontrollima)?
** Kui te kahtlete oma majesteetlikus päritolus, siis ärge laske ennast heidutada. Kui teil peaks tõesti õnnestuma mind äratada, küll ma teist hiljem printsi teen.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar