kolmapäev, veebruar 15, 2006

Mmmmmm

mmmmm
mmmmmmmm
mmmmm
mm


Te võibolla imestate, et mida see Pille siin ümiseb/mõmiseb. Ehee, need pole mingid tühipaljad m-id. Need on linnud, ja kuna neid on palju, siis on tegu linnuparvega. Ma lihtsalt avastasin täna, et istuva linnu joonistamisega saan ma veel kuidagi hakkama, aga lendava linnu joonistamise oskus piirdub täpselt m kujulise sirgeldusega...

Lisaks emmide joonistamisele olen täna koristanud ka. Õigemini avastasin ommikul, et keegi on veekindla poriga koridori üüratud jalajäljed jätnud. Kahtlustan Herr Karelsoni. Igatahes jäi antud juhul veest ja mopist selgelt väheks ning pidin nende eemaldamiseks kasutusele võtma karmimad meetmed.

Ommikupoolikul aga maadlesin netiga, kes on täna taas erakordselt aeglane (kuigi ta on häbematult tihti erakordselt aeglane, mis seda erakordsust justkui kahandab). Selle energiatnõudva töö tulemusena:

  • Tõdesin taas, et mõne inimese puhul on MSN-i kasutmine kui musta auku kirjutamine. Tekst eksib internetiavarustesse ära ja ei jõua iial sihtmärgini...
  • Sain selgeks, et mõnede tegevuste samaaegne kombinatsioon (nt vorstikaste + MSN) lõppeb ootamatute tulemustega (eriti kui iga kord kui kööki kastet segama minnes ka näpuotsatäie soola lisad - selle kastmega oleks võinud teid soolata - a muidu oli maitsev)
  • Sain netti üles oma vanad kuid vähetuntud maalid kurvast loomast (vaata siit) ja suurest käkist (vaata siit). Uskumatu, õde lubas suure käki ära osta (tahab küll saada miskit soodustust ja onupoja hinda jne e poolmuidu. A no kuulge, selle pildi eest ma palju ei küsiks ka - ma pole sellest eriti heal arvamusel ikka veel). Aga kurvalooma pilt on täiesti saadaval ja võite selle osta kõigest hinge hinna eest...

Nüüd aga lähen ja õnnistan Marise uued uisud sisse :D

1 kommentaar:

  1. Ma tahtsin ise seda kassi ja varesega pilti ära osta. Palju su õde pakub?

    VastaKustuta