teisipäev, november 28, 2006

Ufolapsuke


Eile tuli mulle külla ufolapsuke. Selline väike näota, kiilakas ja alasti. See oli päris hirmutav, kuidas ta mind diiavanilt oma olematute silmadega jõllitas. Ma ei julenud tema poole vaadatagi, sest hirmust oleks veri tarretunud ja kuigi jõuluootel on igatsugu vereroad taas moodi läinud, siis ei tundunud veretarretis eriti atraktiivse pakkumisena. Hommikul oli ta endiselt alles... Laborist tulles samuti. Kuidagi hale oli see väike külmetav kogu. Mul hakkas tast kahju - õmmelesin talle ilusa punase kleidikese. Tegin ahju tule. Hellust ja soojust ufolapsukesele.
A mul on mure. Tal pole nime. Ma ei saa teda ju ufolapsukeseks kutsuda. Andke nõu. Mis nime võiks kanda selline punapeast ufoke. (jaah, ta pole enam nii kiilakas kui eile...näotu endiselt, kuid näha on tärkamas punakaid juuksekesi... ehk mõjub talle minusuguse eeskujuliku inimese nägemine heaste ja ta kasvatab endale näo ka)

4 kommentaari:

  1. Kas Meeri ei sobinud? Kuidas oleks siis näiteks Barbara või Brittaga?

    VastaKustuta
  2. Aisakella on üks ütlemata ilus Eesti puhastverd punapea nimi!

    Eriti kui ta jõulukuu alguses ilmub. Kellu pole ka paha. Või Lumihell.

    VastaKustuta
  3. Eelpool pakutud nimedest meeldis mulle Kellu hirmsasti.
    Omalt poolt pakuks välja Lee või Löke, kui punast pead meeles pidada...

    VastaKustuta
  4. hee, Kellu see on peaaegu nagu Labidas või seguauto...

    Aga Löke...hmmm.
    Rosalindat pakuti ka, kuigi ma usun, et nõustute minuga kõik, et Rosaberta on palju kohasem nimi.

    VastaKustuta