laupäev, november 25, 2006

Milleks mulle päkapikud, mul on naaber!

Keegi koputab. Tunnen juba koputuse järgi ära, et ilmselt on tegu minu kalli naabrimehega. Vahelduse mõttes avan ukse. Ongi naabrimees. Sirutab teine käe ja poetab mulle sõnatult pihku 3 mandariini ning lahkub. Mina jään meeldivalt üllatununa ja väikeste tsitruseliste õnneliku omanikuna elu põhiküsimuste üle järele mõtlema. Ja välja mõtlesin! Milleks mulle päkapikud, mul on naaber!


P.S Natuke tsitruselistest - KAK õpilaste andmeil olevat suurim tsitruseline arbuus. Ja banaan olevat nende arvates ka küllaltki tsitruseline... tjahh.

3 kommentaari:

  1. Ma tahan ka endale sellist naabrit, kes mulle üle ukse pidevalt midagi söödavat tooks, eriti, kui arvestada minu külmkapi tavasisu.
    Aga kui naabrit ei saa, saatke siis vähemalt päkapikud...

    VastaKustuta
  2. Maailmaparandaja, pane oma naabrimees oksjonile... Juba kaks soovijat on ilmunud, ehk löövad nad kahepeale hinna üles

    VastaKustuta
  3. Hähh, ta kulub mulle endalegi ära. Täna sai jälle mandariini. Taas 3 tükki.
    ja ma usun, et Sooda oleks ka mandariine jagavast naabrist äärmiselt huvitatud, nii et teid on vähemalt 3.

    VastaKustuta