neljapäev, november 23, 2006

Olen tagasi Tartus ja mis mina eest leian? Minu pisikesest korterist on tehtud külmhoone, pingviinid söövad minu diivanil toorest räime, jääkaru istub laua taga ning surfab internetis, hiir on omale koheva valge kasuka selga kasvatanud ja kaevanud tunneli liustiku alla, mis minu tuppa uusi pinnavorme tekitab. Termomeeter soovitab õue magama minna - seal olevat soojem. Aga ega ma ei kurda. Ma kavatsen kaua säilida. Söön sisse säilitusaineid ja hoian bakterite tegevuseks liiga madalat temperatuuri. Üldse elutegevuseks liiga madalat ma kahtlustan...

Buss, millega ma tulin, ei sõitnud harilikku Kuressaare-Tartu maanteed vaid ilmselt lõikas. Ma küll ei näinud, kust kaudu ta tuli (pime oli), aga ilmselt ta üle mingite põldude sõitis. Mingil muul moel poleks ta saanud nii palju raputada. Ja Pärnus lõikas kah julmalt üle kõnnitee serva.

Kuid kolmest põhjusest, miks ma koju läksin jäid kaks täitmata. Kuhu see kõlbab ma küsin.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar