kolmapäev, november 15, 2006

Ikka veel ei saa hakkama...

Ma olen lootusetu. Kunagi ma otsustasin, et ma saan hakkama millega iganes, et aga asja mitte ulmeliseks ajada, otsustasin, et on olemas ka midagi, millega ma kohe üldse hakkama ei saa. Selleks kirstunaelaks valisin siis piltide raamimise. Sellega ei saa ma tõesti hakkama. A näikse, et ma olen selle ära unustanud. Täna olen saaginud haamerdand ja kirunud, nagu segane. Ma endiselt ei saa pildi raamimisega hakkama. A tead ei uvita ka. See pilt peab saama seinale mu diivani kohale, isegi kui ma pean ta sinna liimima!!!
Ja nagu pildilt näha - ma sain imeliselt hakkama!
näete, pankrotihaldurid ka kohal...irvitavad mu üle

1 kommentaar:

  1. Käbi ei kuku kännust kaugele! Ka mina ei saanud tööõpetuse tunnis kuidagi hakkama pildiraami tegemisega. Aga Sul on ju naabriks kõva ehitusmees, kes selle nagu niuhti ära teeks.

    VastaKustuta