kolmapäev, november 29, 2006

Mis siis saab?

Aga mis siis saab kui ma tahan, et keegi tuleks ja mulle unejuttu räägiks? Elevandist portselanipoes. Või siis Kellestki ja Kellestki teisest. Või seitsme maa ja mere taga elavast printsessist, kellel on suur loss ja väike aed. Või siis tuld purskavast lohest, kes külmetas. Või siis jääkuningannast ja tema õnnelikust lõpust. Või pisikesest merihobust, kes tahtis olla jõehobu. Või sellest, kuidas oopis keskmine õde sai õnnelikuks. Või... või ükskõik millest. Peaasi et oleks ilus lõpp.
Ja mis siis veel saab, kui ma tahan headöödmusi nagu muiste? Ja et keegi tuleks ja teki peale paneks? Ah?
Mis siis saab?Ehh, ma tean küll. Nagu igal õhtul. Poen oma külma voodisse ja räägin iseendale destruktiivsest elevandist ja Kellestki ja Kellestki teisest ja hobiaednikust printsessist ja külmetanud lendsisalikest ja jääkuningannast, kes oma lossi torni tipust pikksilmaga taevast uurib, lootes näha mõnd komeeti või langevat tähte ja vesihobude keerukast elust ja lõputult õnnelikest keskmistest õdedest ja edukatest keskmistest vendadest. Ja täna võibolla räägin veidi valjemini kui tavaliselt, et ka Ufolapsuke kuuleks.

3 kommentaari:

  1. Vat siis on sul vaja sellist toredat tädikest naabriks, kes tuleks ja räägiks sulle unejuttu ja paneks ilusasti teki ka peale.

    VastaKustuta
  2. jaah, aga mul on ainult naabrimees ja teda ma oma voodi äärele istuma mitte ei taha. Ei aitähh.

    VastaKustuta
  3. vihja naabrimehele, et Sinu paremaks heaoluks peaks ta võimalikult ruttu võtma endale ühe mõnusa pehme naabrinaise, kes küpsetaks ja keedaks ja muinasjutte teaks...

    VastaKustuta