teisipäev, juuli 18, 2006

Täpsustus

Peale tänast sõidutundi tuleb tõdeda, et suure tõenäosusega ma 60.-ndaks juubeliks ikka lube kätte ei saa.

8 kommentaari:

  1. peale tänast ringisõitmist Kuressaares ja lähiümbruses imestan väga, kuidas mulle ENNE 60ndat sünnipäeva load anti.. samas, need pole ju veel pärispäris, nad veel jõuavad mind rajalt maha võtta..

    VastaKustuta
  2. kes su sõiduõpetaja on?
    mul oli Põldma. Temalt on mul meelde jäänud järgmised fraasid:
    "sul läheb 100 sõidutundi, enne kui eksamist läbi saad"
    "1000 kilomeetritki pole veel autoga täis sõidetud ja sina juba lõhud teda!"
    "Jälle suretasid välja! Aku saab enne tühjaks, kui meil tund lõppeb!"

    aga vot läbi ma sain, pole see nii hull ühti!

    VastaKustuta
  3. mul jääb Päss igaveseks kaasriesijaks

    VastaKustuta
  4. Minu sõiduõpetajaks on samuti Põldma.
    Siiamaani on ta üllatavalt kannatlik olnud, aga küll saabuvad ajad, mil mind absoluutselt lootusetuks tunnistatakse :D

    Aga hei, ma ei kavatsegi alla anda, mul on neid lube ikkagi hädasti vaja - passi on nii tüütu isikut tõendava tokumendina kaasa vedada!

    VastaKustuta
  5. Pilleke-lilleke, kas sa ID-kaardi peale pole mõelnud? Erinevalt juhiloast antakse see sulle ilma 40 aastase vaevanägemiseta.

    VastaKustuta
  6. Küll sa need load kätte saad. Mina usun sinusse :) Ja mul ka pole ID-kaarti, isikut tõestan poes juhiloa abil.

    VastaKustuta
  7. oi aitähh, Maariš toetuse eest!

    A ega mul tegelikult polegi nende lubadega kiiret. Mäletate, ma lubasin 60.-ndaks juubeliks ka oma surematu romaani ka valmis saada. ja kui ma kiirelt load kätte saaks, siis jääks ma kirjutamisega päris hätta....

    VastaKustuta