laupäev, aprill 30, 2005

Päike võiks välja tulla...

Tudengipäevad küll, aga naudi neid, kui süda on kogu aeg paha. Kohutav. Selle vastu ei aita miski - va joomine, aga ei jõua ju kogu aeg juua kah.

Aga sellest hoolimata annan endast parima, et tudengipäevadest osa saada. Tõsi, kõnnin küll üksi mööda linna ringi. Aga parem üksi kui mitte üldse. Täna nt käisin jalgpalli vaatamas. Tõsi, rohkem jälgisin küll joonekohtunikku. Tead, see oli nagu ballet, mida ta seal esitas. Kõik need ristsammud ja hüppekesed, lipuga muusikataktis vehkimine...imeline. Mängu seisu ma kahjuks ei tea. Mängijad olid kohtunikust erinevad. Igavad ühesõnaga. Kõige lahedam üritus oli tõrukese jaht. Seda on raske seletada, aga lahe oli sellegipoolest. loomulikult ei viitsinud ma seal lõpuni istuda. külm hakkas.

koduteel viskasin pilgu peale ka kostümeeritud teatejooksule. Suhkru Trahv - meie kõigi sõber torkas silma küll. Üldse palju lahedaid kostüüme oli. Selgelt näha, et oli ikka vaeva nähtud.

Huhh, süda on tõesti paha. See on mu allergia - õppimise vastu. Täna tegin taas bakatööd. Kirjutasin jälle pool lk juurde ja selle arvelt jäi töö taas 2 lk lühemaks. Kuhu ma nii jõuan? Kui ma veel paar lehekülge kirjutan, siis kuivab mu töö kohe väga kokku. Peab kiiresti ära lõpetama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar