pühapäev, aprill 10, 2005

3 posti päevas

Näe, Pille on selle kirjutamise ikka südameasjaks võtnud. St tal on plaanis kirjutada kiiremini kui teised lugeda jõuavad :D
Olukord siinpool sood on taas stabiliseerunud. Päike paistab ja linnud laulavad. St Pille ei lase end ühel untsuläinud õhtul pikemalt morjendada.
Aga eile öösel oleks mulle küll üks kallistus ära kulunud. Aga kust sa sellisel kellaajal enam korralikku kallistust saad. Mitte kusagilt! Mõtlesin siis, et telliks postiga. Aga see jõuab liiga hilja kohale. Siis kui mul pole kallistusega enam miskit peale hakata. Tuli ilma hakkama saada. No mõtlsin siis, et võtan Pisikese Pille kaissu ja hea seegi. Aga Pisike Pille on samasugune kui suur. Tal on nimelt kohutavalt karvased ja karedad juuksed. Peaks omale kodust mõne korraliku kaisulooma tooma. Ma olen viimasel ajal kaisuloomadesse soosivalt suhtuma hakanud. Äkki toongi järgmisel nädalavahetusel (mil kõik on oodatud Suurtele Saaremaa Talgutele) kodust Sooda Sõbra ära.
Nüüd aga tuleb mul suunduda pühale retkele vannituppa - hambad tahavad pesemist saada. :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar