esmaspäev, mai 02, 2005

Ja päike pole ikka veel välja tulnud...

Nii, tudengite kevadpäevad on sellega siis läbi. Kahju. Aga vähemalt viimsepäevaüritused olid lahedad. Eriti karsumm ja loomulikult veemõnusid nautinud unustamatud 3 tenorit!!!


Volber möödus sel aastal kuidagi ebavolbrilikult :( Sellest on iseenesest kahju.
Ahjaa, eile nägin jälle Mpsi häält linna peal ringi hulkumas. Ilmselgelt tulevad Maariši põgenenud väljamõeldised lõpuks jälle tema juurde tagasi. Vähemalt ulguvad lähistel ringi. kas pole kohutav. Kui see tendents peaks jätkuma, siis ulgub varsti lisaks Mpsile veel tosin temasugust siin ringi ja see, kallid kodanikud, on juba selge liig.

Ahjaa, siinkohal ma lõpetaks ära ka kuulsusrikka rubriigi tunne Maailmaparandajat (keda sa armastad, vihkad või kes sind külmaks jätab)*. Suur tänu kõigile, kes oma pead vaevasid ja vastuseid pakkusid. Te olete kõik selle eest krõpsiku auga välja teeninud (ma loodan, et te juba teate, kus saab krõpsikuid realiseerida).
* Mitte, et mul küsimused otsas oleks või nii. Kaugel sellest. mul on küsimusi järgmiseks 64 aastaks ette mõeldud. Aga igal asjal peab kord lõpp tulema. Ja ma arvan, et selleks on praegune hetk sama hea kui iga teinegi...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar