esmaspäev, veebruar 28, 2005

Tirilumps

Nägin eile Miljonimängus oma vana "armastust" Oneginit. Sellest ajast, mil ma teda viimati nägin, on nüüdseks möödas pea kolm aastat. Vanaks on ta selle ajaga jäänud. Ime, et ma ta üldse ära tundsin. Mina, kes ma ei oma apppsoluutselt mingit nägude mälu ja kellel nimed ka meeles ei püsi. Aga näe, ära tundsin. Hehh, vanad head ajad tulid meelde...

Eile oli üldse üks telekaõhtu. Sai Piinatud geeniust vaadatud. Mulle see film meeldis. Tekkisid aint väikesed kahtlused, et äkki olen mina ka skisofreenik? No nähtamatud sõbrad jne. Ei, ma olen siiski pigem paranoik :D

Oscarite jagamist vaatasin ma ka. No olgu, mul oli oma Oscarite gaala. See oli segu sellest, mida ma kuulsin ja sellest, mida mu aju mulle unenägudena ette söötis. St magasin kogu gaala maha. Kell veerand seitse ma justkui kuulsin, et telekast oleks keegi öelnud, et kell on veerand seitse, aga see on ka kõik, mida ma mäletan. Ahjaa, ma vist küsisin ka Piretilt, et kes siis sai oskari, no selle kõige olulisema. Aga olgem ausad, vastust ma ei mäleta. Ainult seda, et keegi ei saanud. Aga kes, seda ka ei mäleta. Siit väike vihje teile. kui kellelgi on vaja midagi minult välja pressida, siis tehke seda öösel. Ma niikuinii ommikul midagi ei mäleta, mis ma öösiti räägin või teen ja kui mäletan, siis ajan unenäo süüks :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar