esmaspäev, veebruar 21, 2005

Kaks sõna kaitsmisest

Täna siis kaitsesin ära oma kursatöö. Või midagi sinna kanti. Tulemusi ei avalikustatud. See üritus seal küll kaitsmise moodi välja ei näinud. Aga kõik mu suured lemmikud (Tenno, Pruks, Tammeveski, Sellu ja Habicht) olid kohal. Eriti see viimane. See oli kohutavalt kohal. Teate, on väga vähe inimesi, keda ma silmaotsaski ei salli. Täpsemalt olen neid praeguseks saanud kokku tervelt kaks. Ja Habicht juhib. See on kohutav, kuidas ta mulle närvidele käib. Igale ta sõnale tahaks ma vastu vaielda. Isegi sidesõnadele. Võiks öelda, et isegi kirjavahemärkidele. Huhh. Ja selline peab siis kaitsmisel kohal olema. grrrr... ja Pruks ka. Vähemalt retsensent oli meeldivalt rahulik inimene
Vestlus Hellatiga meie tulevikust oli ka huvitav. Ta ütles otse välja, et ükskõik, mis ka ei juhtuks, meie saame ikka pügada. Lõpuks ütles ta, et no pole hullu, et kui ise peale hakkamist on, siis saab elus ikka kuidagi hakkama. Aga vähemalt tean ma nüüd nimesid. No nende inimeste omasid, kellele me pean magistrisse pääsemiseks altkäemaksu andma.
Aga hei, kõigepealt tuleks see va bakatöö valmis kirjutada, siis võiks magistri ja doktori ja ma ei tea mille peale veel mõelda...
jah, hakkangi kohe omme kirjutama! (oo, Pille on vastu ööd kuidagi eriti hoogsalt meelestatud)

P.S (lisatud järgmisel päeval) Hehh, see entusiasm, mis mind eile õhtul tabas on ilmselt üle läinud. Olen 3 tundi raamatukogus istunud ja mitte kui midagi tehtud saanud. Kui ma samas vaimus jätkan, siis 31 maiks (millal on mu bakatöö kaitsmine) peaks ma vabalt kogu mittemillegi valmis jõudma.... aaarghh, sellega siin võib lolliks minna. Peaks vahelduse mõttes midagi uvitavat tegema. Kuhugi minema või nii. Alustuseks lähen koju ja söön natuke eilset libajuustukooki :p (Kui seda veel peaks alles olema)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar