kolmapäev, veebruar 16, 2005

"Kui mu süda oleks vaba, siis kuuluks see sulle!" lausus eile üks purjus vanamehenäss mulle (peale serenaadi ümisemist).
Hmm. Päris tore, et ta süda vaba polnud, mul poleks tema südamega niikuinii midagi peale hakata. Võiks selle panna kaminasimsile oma trofeederiiulile teiste samasuguste purjus vanamehenässide südamete kõrvale. Millegipärast meeldin ma sellistele. Paha lugu küll. Mulle meeldivad teistsugused (Võite ise arvata millised. Sellised, kellele suure tõenäosusega mina ei meeldi ja kellel on arvatavasti oma trofeederiiul minusuguste südamete jaoks.)

1 kommentaar:

  1. Pille, kallike-kullake, Sa ei ole ainus, kellel selline trofeederiiul on.. Oma südant pakuvad sellised "härrad" ilmselt sellepärast, et nad ise ei oska sellega enam midagi peale hakata.. või miskit taolist..

    VastaKustuta