neljapäev, veebruar 03, 2005

Tegus päev...

Lõpuks ometi nägin ära Kuninga tagasituleku täispika versiooni!!! Hehh, uhke, pole midagi öelda.

Ülejäänud ommiku olen skänneriga mässanud. Ma ju pidin Sooda rõõmuks tema portree ka netti üles panema. Ja ma ei saanud kuidagi ühte õnnetut draakonit kõrvale jätta.

Edasiseks paariks tunniks on mul plaanid järgmised: kirjutan kaks rida oma kõngevast romaanist... rohkem ma kahe tunniga ei jõua. Ja siis puhkan väsitavast vaimutööst ja mängin nõrkemiseni barbidega...

2 kommentaari:

  1. Vaatasin su galeriid. Lahe. Enamus piltidest olid mulle küll tuttavad (ühte võin isegi iga päev vaadata), aga oli ka uusi. Minu meelest oli see sinu ja Ruuberti pilt täitsa hea. Draakon oli muidugi imearmas ja see oli kõhe ära tunda, et sa ennast sellel kujutanud olid, ainult natuke teravad tundusid need näojooned (njah, mina olen muidugi õige inimene kritiseerima ka, ise ei suudaks elu sees ennast nii joonistada, et keegi aru saaks, kes pildil on). A lahe igatahes. Ja ma loodan, et sa illustreerid ise oma raamatu ka ära eks.

    VastaKustuta
  2. Mina usun siralt, et kõik inimesed oskavad joonistada. Harjutamise asi. Ja Unistaja, ma arvan, et sa suudaks endast väga hästi pildi joonistada. Võta mingi foto ette ja joonista, või istu kasvõi peegli ette ja joonista. Usu mind, tuleb kindlasti sinu nägu.

    ja loomulikult illustreerin ma ise oma raamatu ära. Tegelikult teengi ma pilduraamatu oopis. Avastasin eile (taas), et öelgu kunstikriitikud mis tahes, aga joonistada oskan ma paremini kui kirjutada, nii et selle romaaniga on lood jälle ühel pool.

    VastaKustuta