pühapäev, veebruar 27, 2005

dideliduu

Eile oli jälle üks positiivne päev.
Esiteks täienes mu pühendustega autogrammikogu taas ühe väärtusliku eksemplariga. Teiseks sai taas maitstud köögitöölise rasket elu. Lisaks kasutasin võimalust ja vaatasin kuidas maailm tundub baarileti tagant vaadates. Oopis teistsugune muideks. Palju uvitavam. Seisad, vaatad üle klaaside inmestele otsa ja kõik on otsekui päris.
Ja süüa sai eile ästi palju. Kõigepealt sõin ise, siis tulin koju, kus Anna-Liisa oli just pitsat ahju panemas ja kohe kui ahjroog söödud seadsime sammud Triinu poole, kus anti riisipajarooga.
Ja öösel kodu poole liikudes sadas taevast säästulund. See oli selline ilus... pärlmutterlumi.
Nüüd ma istun ja mõtlen, et mida küll täna teha. Kas olla asjalik või lebotada? Või hakkaks plaane hauduma? hmm, plaanid kõlavad uvitavalt...

Ai ai ai. Õlad on hirmus valusad. Krõpsik sellele, kes mulle massaži teeks...

Muide, mu sõrmedel on midagi viga. Nad millegipärast ei taha eriti klahve toksida ja mul jäid pooled tähed alguses lisamata. Tekst nägi välja umbes selline: Ele oliü ks osiiivne päv. Millest selline kondinõrkus?


P.S Plaanide tegemisest. Lõik vestlusest Triinuga.

triin triin triin says: mis plaane teed?
SuperHeero (teeb plaane) says: tulevikuplaane/pereplaane/põgenemisplaane/viisaastakuplaane
triin triin triin says: tulevik: doktor, pere: kolmikud, põgenemine: telk ja magamiskott, viisaastak: vt eespoolt

Nii, Triin pani kõik ilusasti paika ja ma ise ei peagi enam mingeid plaane tegema. Kohutav, kuidas sind paika pannakse. Mina mõtlen päevi, teen plaane ja üritan tulevikku piiluda ja mida teeb Triin? Üks kaks kolm ja punkt.

1 kommentaar:

  1. Triin võiks tegelt meite kõigi jaoks panna tulevikuplaanid paika, tal tuleb see väga hästi välja.. ta on lihtsalt liiga asjalik, positiivses mõttes :o)

    VastaKustuta