esmaspäev, veebruar 28, 2005

tireli-lumps

Hehh, mul tuli praegu selline imelik mõte, et hirmsasti tahaks kukerpalli teha (imelik on see tõesti. Mulle pole kunagi kukerpallid meeldinud)

...15 minutit hiljem
Hehh. ära tegin. Mõnus. Aga mulle ei meeldi kukerpallid sellegipoolest.

Ma küll ei tea, mille pärast ma pean iga oma uitmõtte täide viima samas kui mu pikaajalisemad ja põhjalikult läbimõeldumad mõtted jäävad riiulile tolmu koguma. Ja veel enam imestan ma selle üle, et mille kuradi pärast ma pean kõik oma uitmõtted siia blogi üles kirjutama???

3 kommentaari:

  1. Ma tean täpselt, mis sa tunned:) Kui minul tuleb mõte, et seisaks pea peal, siis ega see mõte enne rahu ei anna, kui pea peal on seistud;)

    triin.

    VastaKustuta
  2. Mulle meeldib, et sa oma uitmõtted siia kirja paned. Sinu blogi on kõige uvitavam (no offence teised blogiomanikud). Jätka samas vaimus. Ja kõik, mis pähe tuleb tee ära. No muidugi kui see just tervist kahjustav ei ole :P

    VastaKustuta
  3. OOooooOOOooooOOOooooo
    Keegi siinpool arvutit on igatahes ilgelt meelitatud.

    VastaKustuta