laupäev, veebruar 26, 2005

Kõik seebiks!!!

Eile oli siis aastapäeva afterpaarti. Selle tulemusena sai meie baaririiul tühjaks, aga no pole hullu, küll ta peagi jälle täitub.

Öösel nägin imelikku und seebist (see võis olla afterparty tulemus või lihtsalt minu haige fantaasia vili). Ma pole enne unes nii palju seepi näinud kui täna öösel. Igatahes ma teadvustasin endale, et seebilõhn mulle meeldib. On alati meeldinud. Aga ikkagi. Miks näeb inimene unes seepi??? Vihje, et pese end puhtaks?

Ahjaa, lõpuks jõudis mu kursatöötulemus ka õisi. :D
aaaaaaaaaaaaaa
Tubli Pille. Väga tubli. Jätka samas vaimus.
(Väike kiitus ei tee kuangi paha ja no eks ma siin ürita end natuke rõõmustada, sest seda rõõmu on vaja. Bakatöö kipub masendust tekitama.)

2 kommentaari:

  1. Sind ehk huvitab, mida sinu seebiunenägu tähendab:)

    SEEP - sõprade ja sugulaste abi. Seebi kasutamine - segaste asjade seletamises abi leidmist. Seebi kaotamine - suurt häda.

    triin:

    VastaKustuta
  2. No seepi ma unes ei kaotanud ega kasutanud. See lihtsalt oli seal. meeletutes kogustes. Nii et palun, sõbrad, hakake mind aitama.

    Minu isiklik unenägudeseletaja teatab, et seep igapäevase puhtuse sümbolina võib väljendada süütunnet, mida püüame maha pesta või lihtsalt vajadust ellu korda luua...

    Üks kahest. Arvestades taas seda meeletut seebikogust, siis ma kas kannatan mingi meeletu süütunde all (ei ole nagu tähele pannud) või olen ma omadega päris sassis (tõenäolisem)

    VastaKustuta