pühapäev, veebruar 13, 2005

2. rügement rünnakule!!!!

Ah, nüüd on lõpuks oma lastelastele võimalus rääkida neist sangarlikest tegudest, mida sai tehtud 2005. aasta veebruaris Laiuse linnuse all. Oma eludega riskides võitlesime ja võitsime!!!

Kusjuures tänane päev on üle pika aja üks tõeline AH-päev. Alates varasest hommikutunnist, kuni praeguseni pole mu peast lipsanud läbi ühtegi muremõtet. Ainult puhas ja selge rõõm. Kas pole tore? Teate, ma siin mõtlesin natuke asja üle järele ja jõudsin järeldusele, et mingi kõva 80% kõikidest minu mudamasendustest on suuremal või vähemal määral tingitud igavusest. Lihtsalt, kui mul on igav, siis ma hakkan mõtlema ja olgem ausad - mõtlemine ei too midagi head kaasa.
Täna mul ei olnud igav, sest:
a) ma võitlesin vapralt isamaa ja õigluse eest (ja see oli lõbus, uskuge või mitte)
b) ma lugesin "Muumitrolli" (tohutult hea raamat - kuidas ma seda küll varem pole avastanud?)
c) ma tutvusin köögitöölise raske ja vastutusrikka (kahjuks mitte eriti kuulsusrikka) ametiga ning jälgisin härra Suhkruveski veidi üksluist, kuid siiski maailmaparanduslikku elementi omavat tööd (ja ma vältisin igasugust mõtlemist, mida soodustas ka alkoholi inhibeeriv mõju mõtlemisele)

P.S (lisatud järgmisel ommikul) Täna on käed kuidagi valusad. Ei jaksa pastakatki käes hoida. Mispärast ometi? Väike arupidamine iseendaga ja süüdlane saigi selgitatud. Asi on lumes. See nimelt ei hakanud eile just eriti hästi kokku (või ei pakkinud nagu mõned väitsid). See lumi suruti kuulideks puhtalt tahejõuga. Ja viskekäsi annab ka loomulikult tunda :D

2 kommentaari:

  1. hehee, einojah, minu meelest küll lumi "hakkab kokku", "pakib" on kuidagi eriti totter ;oP
    ja köögitöölistelt ootan Arvedit (suurt või väikest.. või keskmist..)

    VastaKustuta
  2. aga mina ootan hoopis arvedite pilti ;)

    VastaKustuta