teisipäev, oktoober 16, 2007

Sega-summa-korter

Lood on nüüd nii, et me ei peagi kaosmeistrist murdjalapsukest külla kutsuma, ilma selletagi näeb korter välja nagu oleks sealt keeristorm, marutõves tuul ja vähemalt 300 pealine pühvlikari üle tormanud. Seda nähtust nimetatakse siinmail remondiks. Ja eks ole minulgi kaosepisik veres. Egas ma muidu poleks õmmelema hakanud. See tekitab nimelt arvestatavas koguses segadust ka nendes tubades kuhu remont pole oma kombitsaid sirutanud.
Boonusena võib sealt välja tulla mingi riietusese. Minu puhul on selleks tavaliselt käeaukudega kartulikott. Ükskõik mis lõiget ma siis töö esimeses järgus ei kasutaks. Mul oli visioon, aga see millegipärast ei taha kuidagi tõeks saada. Illustreerival materjalil on näha teooria ja praktika. Arvake ise kumb on kumb.
Igastahes vihastasin ma selle peale, et pluska välja ei tule ja viskasin õmmelustöö kõrges kaares nurka. Kui viitsin, siis harutan omme üles või lepin sellega et hakkan ringi käima nagu puhvvarrukateg kloun...

2 kommentaari: