pühapäev, oktoober 07, 2007

Uus rekord!

Täna ommikul pidin enne kukkue ja koitu bussi peale minema. Panin siis äratuskella piisava varuga helisema ja sisustasin vahepealse aja põnevate unenägude vaatlemisega. Kui äratuskell helises lülitasin selle kinni ja sulgesin veel hetkeks silmad. Järgmisel hetkel kui ma silmad avasin, oli keegi kella edasi keeranud nii et bussi väljumiseni oli täpselt 8 minutit. "Ma jõuan küll," teatasin endale rahulikult kui end tuulekiirusel riietasin. "Aega on küllalt," ütlesin ma endale kui uksest välja treppidest alla tormasin. "Vabalt jõuan," mõtisklesin kui üle Turu silla galopeerisin. "Oleks veel võinud veidike tukastada," nentisin kui bussijuht mulle pileti ulatas.

Kas ma pole kiire? Ja veenev sealjuures!
Ma olen ennegi edukaid kiirstarte sooritanud, aga tõesti, mitte nii kiireid ja nii edukaid...
Muide, olete te seda enne näiud, et Tartu-Kuressaare liinil sõidab kahekordne buss? See oli hea, sest kuna ma kiirstardi tõttu hommikust süüa ei jõudnud avanes mul võimalus bussist natuke nosimist hankida.
P.S Jaanika, ole nii armas ja tarbi ära mu poolik jogurt oma külmikust.

2 kommentaari: