kolmapäev, oktoober 17, 2007

Hakkasin sportlikuks


Tuleb välja, et ma olen uskumatult ebasportlik inimene. Sellest saab aru kui vaadata minu riidekappi. Seal on teksad, teksad, teksad ja ühed lühikesed püksid, mis üllatuslikult on ka teksad - e. mitte midagi, millega trenni minna. Aga vot minul tekkis tahtmine hakata ilusaks ja fit-iks. Kaua ma seda pekki väristan. Igastahes ostsin omale ma pakun üle 10 aasta treeninguks sobivad püksid ja hakkasin sportlikuks. Imeline. Lihtsalt suurepärane. Te ei tunne mind varsti enam äragi.
Jaa, uskumatu, aga mind on viimasel ajal tabanud miskipärast põhjendamatu optimism. Eriti selles suhtes, mis puudutab projekti Porgandi-Pille. Ukumatu.... Huvitav, kauaks seda entusiasmi jätkub? Aga soovige mulle edu! Ja kiitke mind :D

11 kommentaari:

  1. :D
    oi kuidas mulle meeldivad kiitused, isegi väljapressitud...

    VastaKustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  3. Vabandust, hommikul peaks ikka enne püüdma mõelda ja siis alles kirjutama hakkama. Nii saigi eelmisse kommentaari loogikaviga ja nii sai see kommentaar ka mõistmise tulles kustutatud.

    Edu treeningutes!

    VastaKustuta
  4. Võibolla olen minagi veel ommikune ja ei suuda mõelda, aga ma ei leidnud ka kustutatud postitusest loogikaviga. Aga suur tänu ilusate soovide eest :D

    VastaKustuta
  5. tubli Pille, istu, 5!!!



    PS: oi kuidas tahaks ka sportlikuks hakata...:(

    PPS: hoiatuseks, et sport on tervisele kahjulik..

    VastaKustuta
  6. jajaa, eks ta ohtlik ole.. aga edu, Pille!.. ma kavatsen Sulle ikka pinda käia, et lähme ja teeme ja... ;o) paluks sama ka Sinult :oD

    VastaKustuta
  7. muide, Laisik, see "pinda käimine" on lausa hädavajalik, sest ise ma olen ikkagi endiselt ilgelt laisk inimene, aga kui ma olen lubanud juba koos sinuga tulla, siis on nagu juba väike kohustus :D

    VastaKustuta
  8. Tubli Pille.

    Mul on ka kapp sportlikest riietest tühi.

    Sport ON tervisele kahjulik!

    Aga kes püüab kõigest väest,
    saab igaühe käest.

    edu

    VastaKustuta
  9. Teemaväline märkus, vabandab ette ja taha...

    Ma olen seda tasapisi juba pikka aega joonistuste põhjal arvanud, et Maailmaparandajal on täpselt samasugused juuksed kui mul. Nüüd vaatasin orkutist fotode pealt järgi ja ongi! :-D

    VastaKustuta
  10. he he hee, vaatasin Orkutist järgi ongi samasugused juuksed :D

    VastaKustuta