teisipäev, oktoober 30, 2007

Kuidas minust lahti saada

Mul oli taas õigus. Oh miks mul peab alati õigus olema? Mäletate, kurtsin, et vaene vanemateta laps nagu ma nüüd olen, võin niimoodi ustest ja akendest sissetrügivate ämmelgate ohvriks langeda ning pole kedagi kes mu õnnetu päästaks. Ja eile oligi kuri karjas. Tulen mina koju ja tahan ust lahti keerata, aga lukuaugu ette on jõletu ämmelgas endale võrgu kudunud ja ise pugistab kõige tipus kurikavalalt naerda. Lisaks oma rõhutatud üksindusele oleks äärepealt kodutuks ka jäänud... Tükk aega vahtisin ämmelgaga tõtt ja kaalusin kas mitte rõdu kaudu sisse ronida või naabritelt abi paluda. Oh, raske on minusuguse üksiklase elu siin ämmelgaid täis maailmas.Enivei, kui teil peaks tekkima kunagi hirm, et ma teie korterisse sisse murran, muretsege omale valvekoera asemel valveämmelgas ja teie kodu on minu eest kaitstud...
ämmelga pildi autor

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar