pühapäev, oktoober 28, 2007

Vaene vanemateta laps...

Jah, minu vanemad läksid ära Aafrikasse kaamlitega võidu sülitama ning jätsid mu õnnetu üksi siia külmale maale konutama. Kes see nüüd mulle süüa teeb? Ma võin niimoodi nälga jääda. Pärast on nägu kõhn nagu kitse jälg. Kellele seda veel vaja on. Ja mis siis saab kui ma üksinda kartma hakkan??? Ah? Või kui mõni ämmelgas peaks minu tuppa pugema, kes mu siis päästaks?
Oi ma olen nii üksi nii üksi... (seda juttu kuulete ilmselt terve nädala) Nuuks.
Üldse kipuvad kõik mind maha jätma ja riigist põgenema.

3 kommentaari:

  1. Sa pidid Laisiku juurde elama kolima, nagu siinsed linnud mokaotsast mainisid! :D
    Seal peaks Sul hea olema olla - Laisik lahendab Su ämmelga- ja söögiprobleemid lõdva randmega ära, ma olen selles täiesti kindel! :D ;)

    VastaKustuta
  2. Laisikul on külmkapp ämmelgaid tihedalt täis... Ma ei tea kas teda saab usaldada...

    VastaKustuta
  3. Ole rahulik, need on kõik surnud ja ammuilma ämmelgate paradiisis otsaga - kriitilise pilguga järgi kontrollitud!

    VastaKustuta