neljapäev, veebruar 08, 2007

Tulevikuplaanid

Eile sai siis Noorkallas talle joonistatud draakoni kätte. Nüüd jääb mul vaid kuulsaks kunstnikuks hakata ja noorsandi tulevik on kindlustatud. Ülikooliraha, mille vanemad hasartmängukires maha mängisid, saab ta tagasi oktsionilt saadud rahaga, kui ta pildi maha müüb. Ainus mure ongi mul kuulsaks saada veel. Ja no mis see minu käes ikka ära pole. Kõik tingimused on juba olemas (st külm ja nälg).
Ahjaa, näe selline see pilt ongi:

Ja siin on see koos õnneliku (näost näha ju) omainkuga.
Aga vastutasuks sain ma midagi hulka maad ilusamat :D Nii ilus ja nii pehme. Oi ma hakkan sellega eputama ja linna peal laiamas käima ja kadestage siis! Imearmas. No vaadake!
Aga mul on juba uus pilt pooleli :D oodake vaid! Sellest tuleb meistriteos (või siis läheb nii nagu alati...)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar