kolmapäev, veebruar 14, 2007

Käisin poes. Peale seda meeletut kogust vilkuvat, punast, roosat, südamlikku, karvast, ailavjulist nänni mis mind laviinina vallutas, tahaks midagi rohelist... ja kandilist... või hapukurki.

6 kommentaari:

  1. vot selle pärast ma polegi ligi nädal aega juba poes käinud...

    VastaKustuta
  2. Murueit, kas sa ostsid siis nädal tagasi endale piisava söögivaru või oled nälgima pidanud???

    VastaKustuta
  3. kusjuures ostsingi piisava söögivaru, ega mul pole palju vaja - kui võimalus, siis laristan, kui mitte, hakkan sügavkülma järjest tühjaks sööma (neid mul 2 tk ja pungil täis igast 'jama'), ma suht vähenõudlik (kaalule tuleks ka kasuks aeg-ajalt söömata olla) :(

    VastaKustuta
  4. Aga selle kaalu pärast aeg-ajalt söömata olemisega peab ettevaatlik olema, alles lugesin kuidas mingid modellid järjest alatoitumuse pärast ära surevad...

    VastaKustuta
  5. hehehee..., ma lugesin ka, aga Sa Unistaja oled mind ju näinud - mul veel nälgasuremise ohtu pole. :D :D
    ja nii kõva iseloomuga ma ka pole, et tõeliselt söömata oleksin - ma armastan selleks liiga palju sööki ja söömist. :)

    VastaKustuta
  6. No kui päris aus olla, siis minu mälu järgi pole sul erilist põhjust ka nälgimiseks :)
    Aga söök ja söömine on hea (mõõdukalt muidugi ;)).

    VastaKustuta