laupäev, veebruar 24, 2007

Maailm romantilisemaks!*

Minu õeraas on lõpuks otsustanud ühe oma koolidest ära lõpetada. Aga palun aidake. Nimelt oleks vaja varastada vaid paar minutit teie aega, et te vastaksite ühele pisikesele küsimustikule, mida ta oma lõputööks vajab. Temal nimelt on plaan muuta maailm veel ilusamaks ja armsamaks kohaks (maailmaparandaja õde ikkagi).
Küsitlus ise on siin!
Teemaks on romantikapaketid Saaremaal. Kõigi (õigesti) vastanute vahel loositakse välja üliromantiline pakett kahele (või enamale) loodukaunis kohas kadakate vahel asuvas spas. Olen külastanud, julgen soovitada.

*oi see kõlab nagu valimise reklaam juba...

9 kommentaari:

  1. ma nååd ei tea, kas viga minu norrastumises, aga kui ma seda romantikapaketi søna olin 10 korda lugenud, siis tundus see ikka 100 korda imelikum, kui ma seda 1 korda lugesin ja juba siis læks mul keel sølme;):P
    midagi paremat ka ei suutnud vælja møelda-euro værk :)

    VastaKustuta
  2. aga kuidas loosimine toimub, kui ankeet on anonüümne? Mitte et mul kahju täita oleks (juba täiedetud), aga siiski huvitav, mismoodi siis lubatud loosimine läbi viiakse?

    VastaKustuta
  3. No see loosimise küsimus on veel lahtine. Alati on võimalus, et kasutatakse räiget onupojapoliitikat ja auhinna saaja on juba ette määratud. Aga võibolla loositakse see ka kõigi registreerunud vastajate vahel (praeguse seisuga siis assa, gea ja maailma parim loosmeister).

    VastaKustuta
  4. ametlik teadaanne: Murueit täitis ankeedi ära ja tegi palju lisaettepanekuid, nii et tahan ka loosimisest osa võtta. :D :D

    VastaKustuta
  5. Mina täitsin ka. Kohe kui olin seda sissekannet lugenud, vajutasin lingile ja läksin ja täitsin ära.

    VastaKustuta
  6. edastasin ka oma arvamuse. pange minu nimi loosirattasse.

    VastaKustuta
  7. Minagi olin vastajate hulgas, aga auhinnale ei pretendeeri. Küll aga võin fortuunaks olla!

    VastaKustuta
  8. kuule ma aitasin ka kaasa

    VastaKustuta