pühapäev, veebruar 11, 2007

Kuidas ma meest* otsisin

Ühel külmal talvepäeval, istusin mina oma külmas korteris ja jõin mõrudat teed. Istusin, jõin ja mõtlesin, et meest oleks ikka ka vaja. No elu oleks kohe jupp maad magusam. Läksin siis kaubanduskeskustesse otsima. Kujutate te ette. Ainsad eksemplarid, mida ma kohtasin olid Ungari päritoluga. Aga mina tahtsin Eesti meest. Aga siin tuli Maris mulle appi. Milleks siis sõbrannad üleüldse on? Ta ütles, et võib minuga oma meest jagada. Niikuinii pidi omale märtsi alguses uue muretsema. Vedas mul või mis?

*sõnaseletus

4 kommentaari:

  1. mul on veel päris palju Muhu meest alles.. iga õhtu 1 teelusikatäis tee sisse.. mõnus
    aga määrdemeest võiks ka rääkida, see on selline mõnus segatud, segatud ja siis veel segatud mesi, mis ei suhkrustu ära ja samas pole selline välejalgne.. püsib hästi saia peal :o)

    VastaKustuta
  2. Ma ükskord apteegis nägin saunameest.

    VastaKustuta
  3. No nüüd, mil mul saun on, läheks ehk saunameest ka vaja!

    VastaKustuta
  4. mul tuli ka kohe tunne, et tahaks meest. Læhen vaatan kas poes leidub. Ma isegi usun, et norra meest vøib asja saada. Kui muud mitte, siis tee sisse ja saia peale ikka:)

    VastaKustuta