pühapäev, märts 06, 2005

Hoppy birthday!!!


Kallis Sooda palju õnne sünnipäevaks. Teie, kel teil nähtamatuid sõpru pole, ei pruugi mõista, kui tähtis see jänenene mulle on (ja mina talle ka muide :D ). Ilma temata oleks ma ammu kadunud (ja teda poleks olemaski). Ja isegi kui kumbki poleks maailmale üldisemas mõttes kes teab kui suur kaotus, siis mina isiklikult eelistan küll maailma täis maailmaparandajaid ja nende imaginaarseid sõpru.

Ja siin on minu väike sünnipäevakingitus mine armsale nähtamatule jänkule:


Aga nüüd igapäevasemate ja mudasemate teemade juurde. Veetsin taas täna meeldivalt aega laboris. Sain Sellu kohta nii mõndagi uvitavat teada. Kohtasin oma suurt lemmikut Habichtit (päev jälle korda läinud...irw) ja vaatasin kuidas mu aiamaake soojakapis elab.
Muide KHT määramine on mul juba suht käpas :D
Muda on üldtuntud tervistavate omadustega materjal. Ei tea kas suuremates hulkades kärssanud muda aroomi sissehingamist võiks mu tervisele kuidagi positiivselt mõjuda. Või muudab muda kuidagi mu käsi pehmemaks/nooremaks/tervemaks??? Ei tea, aga üks on kindel KHT reagent mõjub nahale väga huvitavalt...kui keegi suuri ville huvitavateks peab...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar