kolmapäev, märts 16, 2005

Haa!!!

Kui ma käituks nii, nagu Pillele üldiselt omane, siis ütleksin ma, et kõik mu sõprade lähiringkonnast vastasid valesti ja õige vastus on variant Haa!!! See oleks eht Pillelik käitumine. Aga väike inglike mu õlal väidab, et nii pole ilus teha ja keset mängu reegleid ei muudeta (Väike kuradike teisel õlal on muidugi oopis teisel arvamusel, aga väikese inglikese valge ja peaaegu et puhas sokk (mis oli ennetavalt leidnud mõnusa koha väikese kuradikese suus) takistab tal oma arvamust avaldada).
Ja Mps sai õige vastuse eest oma krõpsiku juba kätte.

Aga et ei jääks mingeid kahtlusi, siis ka väga väike seletus:
Aaa) Kas olla kõik või mitte midagi ning olla jäägitult ja kõhklusteta ja saatust trotsida ja mõista, et ta on ainult suund, kuid edasi ei vii. kas hingelt kõik või mitte ridagi... - Jep. See ta on. Minu mitteametlik elu moto. Olla kõik või mitte midagi!

Bee) Inimkonda armastame ikka siis, kui armastame selle üksikuid liikmeid. Näiteks iseennast. (Arvo Valton) - See lause on mulle alati meeldinud, aga kui ma selle järgi elaks, siis ma ilmselgelt inimkonnast suuremat ei peaks.

Tsee) Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb ka armastus.(A.H. Tammsaare) - Jah, teil oli täiesti õigus, kui välistasite selle variandi. See ei ühti minu maailmavaatega üldse.

Dee) Millest see tuleb, et meri me meeletust mõistab, tulle, et vaadates valet ei vanduda saa?(Ave Alavainu) - Kui see oleks mu elu moto, siis kuidas ma selle järgi elaks? Samahästi võiks motoks võtta ka lause, et tapeet on lilleline. Kuigi sellest hoolimata on see üks mu lemmikluuleridasid. Sest see on tõsi. Uskuge mind. Meri mõistab ja tules on midagi vastupandamatut.

Eee) Ükskord lendan ma niikuinii!!! - See pole mu elumõte, see on rohkem nagu tulevikuplaan. Ma olen kindel, et nad saavad selle laeva korda.

Eff) Ela nii, et kui surnud oled, hakkab su sõpradel igav - hehh, ma olen ikkagi maailmaparandaja. Maailmaparandaja peab mõtlema mitu käiku edasi. Ma ei saa ju lubada seda, et peale minu surma sõbrad igavusse jäävad. See oleks egoistlik ja üldse mitte hea. Ei, ma pean elama nii, et ka peale minu surma oleks teil, mu sõbrad, lõbus edasi.

Gee) kõiges on kõike - maailmatu tule võib süüdata sädemega. kui tahad näha, siis silmad sule, et vaadata südamega. - See on Kareval väikese Printis põhjal kirjutatud luulerida. Mulle põhimõtteliselt meeldib see idee, aga elumotoks ma seda siiski ei võtaks.

Haa!!! - haa!!! See on küll väga minu moodi variant :D Selline parastav haa!!!

Iii) I am not that poor. I have my dreams. - See pole taas moto, see on fakti konstanteerimine. See vastab tõele. Ilma selle pisikese (aga rikkaliku) unistustemaailmata poleks ma see kes ma olen. Ja ma ei tea, mida küll teised arvavad, aga vähemalt mulle meeldib see Pille rohkem, kui see, kes ma oleks ilma unistusteta (muidugi teie ei tunne seda pillet, aga ma võin vihjata, et ta on apppsoluutselt booooooring, isegi hullem kui see originaal siin) :D.

Jott) Inimesed jagunevad kaheks: nendeks, kes teavad, et maailma ei saa muuta ja nendeks, kes seda ei tea. Just viimased muudavadki maailma. - Hmm, Maailmaparandaja selline. Ei saanud sellist vastusevarianti ju välja jätta. Muidugi ma usun, et maailma saab muuta.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar